Hästfantasten

 
 
Igår var det ett riktigt slusk-väder. Mulet och grått, kallt och tråkigt. Men det var en som inte brydde sig om vädret i alla fall. Varje dag vill hon ut och titta på dessa hästar, hon tröttnar aldrig på dem. Hon kan stå och titta på dem i en halvtimme utan att tröttna. Det är nästan så jag överväger att dra med mig en häst på flyget till indien bara för hennes skull. Snacka om att älska djur :)
 
Idag på förmiddagen har jag precis haft en muntlig examination med min webblärare och slutfört en kurs medan mamma tog en promenad med Amy. Känns skönt. Det kan faktiskt vara lite stressande att plugga samtidigt som man är mamma. Den enda tiden man får att plugga är ju på kvällen efter att hon lagt sig, eller medan hon sover middag. Men jag klarade det, det känns så otroligt otroligt skönt. Nu kan jag slappna av.
 
Nu ska jag ut på min tredje promenad för idag. Det är så härligt och soligt ute och jag njuter av varje minut. Kombinationen av varm sol och kalla vindar är det härligaste som finns. Ha en bra dag ni också.

Kommentarer:

1 Camilla:

Va fint! :D

2 Camilla:

Va fint! :D

Kommentera här: