Guldstunder



Jag har aldrig träffat en unge som älskar att bada lika mycket som min! Hon fullkonligt tjuter av lycka närhelst hon ser vatten, vare sig det är poolen, havet eller badbaljan.

Här är en bild på mig och min lilla tjej för någon vecka sedan. Min man hade tagit oss till ett av mina favoritställen i Kerala för att fira min födelsedag. Jag älskar hans omtänksamhet, och att han lyckas göra både mig och lillan glada samtidigt. Sånt gör mig extra glad. Jag kallar sådana tillfällen för guldstunder!

Kommentarer:

1 Freedomtravel:

Fantastiskt vacker bild! Och roligt att du kikade in på vår blogg! Vi skriver mycket om resor och jag tycker att det är intressant att följa bloggar från andra delar av världen. Ska leta upp din blogg på Bloglovin, så jag kan följa den!

2 Freedomtravel:

Hmmm... lyckades faktiskt inte hitta din blogg på Bloglovin...? Om den inte finns där kanske du vill lägga till den? Lättare att följa då när man, som jag, läser många bloggar :)

Svar: Hej! Tack, vad roligt att du vill följa min blogg. Jag har problem med bloglovin för tillfället. Det verkar som min rss inte fungerar eller är trasig. Men jag ska höra av mig igen när jag lyckats grubbla fram en lösning :)
Hannah

Kommentera här: