Snart barnkläder

 
Jag har ju startat ett företag (designbyhannah.se) där jag har en webshop som jag säljer posters i. Nu har mitt intresse utvidgats lite kan man säga och jag tänker fortsätta med bilder samtidigt som jag börjar fokusera mer på barnkläder. Jag tänker börja med att sy själv och jag hoppas verkligen att ni kommer att hitta något ni gillar. Jag har beställt hem lite tyger som jag ska börja testsy med nästa vecka då jag åker till sverige och förhoppningsvis så kommer de första plaggen ut i november månad. Jag hoppas att ni tittar in och klickar hem något till era små när det är klart. :) Följ min blogg på bloglovin för fler uppdateringar eller följ mitt företags instagramkonto @designbyhannah
 
Tack på förhand!
Här är tygerna som jag tänkte börja testsy med. Vilken gillar ni mest?

Kommentarer:

1 Johanna H:

Åh så fina tyger Hannah, jag gillar dom allihopa svårt att säga en favorit men pandan gillar jag nog lite extra :)

Svar: Tack Johanna! Va kul att höra :)
Hannah

2 Maria Sundberg:

Oj, så kreativt..! Den rosa gillar jag nog extra mycket! Lycka till!

Svar: Tack! :)
Hannah

3 kathrine:

Jag gillar alla men pandatyget är snäppet finare tycker jag :)
kommer absolut beställa, får ge bort i present hihi :)

Svar: Tack :)
Hannah

4 kathrine:

varit tyst ett tag... ville önska God Jul!

Kommentera här: