Jag lever!

Jag tänkte faktiskt ta och dela med mig lite av hur jag har det här i Indien på ett ganska snabbt och enkelt sätt. Jag har ju (tyvärr) Instagram där jag postar bilder lite hejvilt och länkar till både facebook och twitter, men det är inte ett allt för smidigt sätt att kommunicera på, och dessutom ger det en ganska skev bild av livet här borta när man bara lägger upp "beach"- och fikabilder hela tiden. Jag kände att det här nog kanske är lite roligare då jag faktiskt kan berätta vad jag har varit med om.

Ja, jag vet, det är mycket bättre att ringa mamma, pappa, syskon och vänner och själv berätta vad jag har varit med om och hur jag har det, och visst, det gör jag, men det kanske kunde hända lite oftare och då känner jag att det kanske inte är så fel att använda sig av detta moderna kommunikationsmedel som bloggen är, och har jag tur kanske jag till och med kommer i kontakt med andra svenskar i Indien?

Anyway, nu har jag startat en blogg och vi får se hur ofta jag orkar uppdatera.

Här är en bild från femtonde våningen på vårt lägenhetshus. Grönt och palmer överallt!